Verzenden

Heb jij vragen over jouw bestelling of het verzenden van producten en pakketten? We helpen je graag verder. Selecteer een onderwerp uit onderstaande lijst of stel je vraag per e-mail of via WhatsApp onderaan deze pagina.

Hoe werkt de verzending van mijn producten?

Wij maken gebruik van verschillende verzendpartijen om onze producten zo duurzaam mogelijk bij onze klanten te bezorgen. Wanneer je een offerte aanvraag hebt voltooid, krijg je op basis van de door jou ingevulde postcode en gekozen product(en) of pakket(ten) per mail meer details over de meest optimale manier van verzenden.

No items found.
"
"
Is jouw vraag nog niet beantwoord? Stuur ons een e-mail of chat direct met ons via whatsapp
Hoe wordt mijn bestelling geleverd?

Afhankelijk van het bestelde product en/of de gewenste aantallen worden de Rainup pakketen voornamelijk geleverd op wegwerppallets, europallets of XXL pallets. Na levering is deze pallet in jouw bezit. TIP! Hergebruik hem voor een leuke palletbank in je tuin, als aanmaakhout voor je (buiten)kachel of een spannende hut voor de kids. Wil je geen gebruik maken van deze pallet, breng hem dan naar het afvalstation bij jou in de buurt.

No items found.
"
"
Is jouw vraag nog niet beantwoord? Stuur ons een e-mail of chat direct met ons via whatsapp
Kan ik het adres van mijn bestelling nog wijzigen?

Het is helaas niet mogelijk om het afleveradres na het voltooien van jouw bestelling te wijzigen.

No items found.
"
"
Is jouw vraag nog niet beantwoord? Stuur ons een e-mail of chat direct met ons via whatsapp
Vanuit welk land wordt mijn bestelling verzonden?
  • Benelux bestellingen: Centraal magazijn in Nederland
  • VK bestellingen: Magazijn in het VK
  • USA bestellingen: Magazijn in de USA (afhankelijk van locatie Ooskust of westkust filiaal)
  • Overige landen: Centraal magazijn in Nederland

No items found.
"
"
Is jouw vraag nog niet beantwoord? Stuur ons een e-mail of chat direct met ons via whatsapp
Waar is mijn bestelling momenteel?

Wanneer je bestelling in behandeling is genomen en wij de meest geschikte transport methode voor jou hebben vastgesteld ontvang je automatisch een aparte e-mail met daarin een track & trace code. Klik op de code om te zien waar jouw bestelling nu is of wanneer de bestelling wordt geleverd op het door jou opgegeven adres!

No items found.
"
"
Is jouw vraag nog niet beantwoord? Stuur ons een e-mail of chat direct met ons via whatsapp

staat jouw vraag er niet tussen?